onsdag 6 januari 2010

Tillbaka i Linköping

Jag åkte direkt till Linköping efter jobbet i går, och idag kom Peter hit. Han hade med sig ett fång med rosor och krysantemum. Han sa att vi måste fira att det nu är exakt 6 månader minus 1 dag (!) kvar tills vi flyttar in och ihop. (Fast jag brukar faktiskt få blommor utan någon speciell anledning också.)




Idag är kusin Sara här hos Vickan.
De är nästan lika gamla så när som på några månader.
I kväll ska Peter få en av sina julklappar. Det innebär att vi ska gå in till stan. Just nu snöar det för fullt trots att det är ca 12 minusgrader. Men det blir bara att ge sig ut. /Carin

1 kommentar:

  1. Det var en fin gest av Peter tycker jag!

    Han räknar ner dagarna till ni ska bo ihop i ert nya fina hus. Så sött...;)

    Min Ludde har nog aldrig köpt blommor till mig tror jag. Han är inte så romantisk.

    Häromdagen kom han hem med ett par varma skor till mig. Ett par Clarks hade han köpt. Inget jag önskat mig men han ville att jag skulle ha ordentligt och varmt på fötterna nu i dessa snötider. Det är ju faktiskt lite romantiskt det med när jag tänker efter;-)

    Hoppas Peter blev glad över sin försenade julklapp...vad det nu var för spännande.

    Kram Maria

    SvaraRadera