måndag 18 januari 2010

Byggstartmöte 2, inga tapeter mer på... 1 år?

Imorgon gjuter de vår grund och vi har byggstartmöte 2. Efter det inga mer tankar på tapeter och kakel eller klinker på något år! Va lugnt det ska bli... hehe! Vi får nog andra kluriga frågor att ta ställning till som, om gången ska gå lite hit och dit, riktningen uppåt eller neråt på brädorna på altanen, vända jorden åt rätt håll så växterna trivs... ja just det! "Walk in minicloset"! Expressen hade ett reportage i helgen. Jag läste.. tittade.. bläddrade.. bakåt.. framåt.. grunnade hmm.. skissade.. inventerade Carins kläder.. jag kan nog ha mina kläder på balkongen! Om 9 dagar reser de vårt hus om det inte kommer andra direktiv i morgon!
Igår natt drömde jag att jag körde sättsand och matjord. Det måste vara ett vårtecken! P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar