torsdag 21 januari 2010

Fönster på villovägar

I morse ringde telefonen. Det var en leverans från Elite fönster, som inte hittade adressen. Jag hade ju beställt två fönster som han nu skulle leverera och hittade inte riktigt. Jag sa att eftersom huset inte finns än så var det inte så lätt att hitta. Jag gav honom numret till vår säljare som jag hoppas klarade ut vad som hänt.

För övrigt verkar Elite Extreme fönster vara helt fantastiska. Man tvättar dem med vatten en gång, och sen gör UV-strålarna att ett skydd aktiveras. Sen skyddas de av regnvattnet och sol. Man får absolut inte tvätta fönstren på vanligt sätt! Kan det bli bättre...

Det är faktiskt inte första gången det händer att någon ska komma och installera något i huset. I november ringde de från Sollentuna kommun och undrade var de skulle koppla in elen. Då fick jag också förklara att det var ett nybygge.
/Carin

2 kommentarer:

  1. Låter underbart, säkert underbart pris också... men det kan det vara värt ;-)

    SvaraRadera
  2. Hej tillbaka! Det är kul att se vilka det är som läser och man hitta ju nya spännande bloggar som man inte läst innan, din är en av dem. Men det kommer bli mer besök av mig, det kan jag lova:)

    SvaraRadera