tisdag 30 augusti 2011

Hemma igen från bröllopsresan

Nu är vi hemma igen efter en dryg vecka i Italien. Lite kallare här, 17 grader mot 32 i Rom idag, och vi hade gärna stannat några dagar till. Men roligt att komma hem också, jag gillar vårt "hemma".

Jag har plockat in tre gurkor och en del tomater nu i kväll så det blev en god tomatsallad till kvällsmaten.

Vi tog en sväng på tomten nu i kväll och kollade över vilka projekt vi ska ta tag i nu. Vi har ju inte hunnit så mycket i augusti, det var bara fokus på bröllopsförberedelser. Jag ska i alla fall rensa tre rabatter i helgen och påbörja målningen av ett vitrinskåp. Jag får ta lite före-biler innan jag börjar.

Nu ska vi hoppa i bubbelbadet, jag börjat ju inte jobba förrän i morgon bitti.
/Carin

4 kommentarer:

  1. VÄLKOMNA hem!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Lite skönt att vara hemma även om man samtidigt ville stanna några dagar till.

    SvaraRadera
  3. Välkomna hem! Ni verkar ha haft en härlig resa. Borta bra men hemma bäst - eller?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, vi har haft det bra, men hemma är nog bäst. Men variation förnöjer. Skulle vara kul och se vad som hänt hos er under sommaren.

    SvaraRadera