söndag 18 oktober 2009

Vi fick en kommentar från...

… the neighbors in to be to us in to see, the neighbors to be! Fyndigt vitsat av den bullbakande sonens far!
Vi vrider oss av skratt med vårt to see och grannarnas to be. För er som inte hänger med i denna otroliga ordvits. Vi förstår er så klart! Själva vrider vi oss av garv, tårarna sprutar och vi får ont i magen!

”In my dreams” i natt så drömde jag att Carin och jag duschade i den nya stoora duschen. Allt gick bra! Ingen av oss gick vilse! Vattnet kom ut på ett ställe och det var dessutom rätt ställe och det blev ingen sjö på Ardesiaklinkern. Spotarna exploderade inte, spegeln sprack inte, toaletten stod inte och rann, tvålkopparna som vi inte har ramlade inte ner och slog sönder handfatet, solen sken vackert genom det etsade glaset i balkongdörren. Konstig dröm! Man får duscha tillsammans med Carin, det är inte ”In your dreams”!

Trend Solid is back on track! Meningen är ju helt fel men det låter ju ”gör” bra!
Jag hittade T S i plast till nästan samma pris som Trend (utan Solid) så vi kan byta ut ramarna mot häftiga i glas eller stål där vi vill och när vi får råd. Kan man önska sig ramar till strömbrytare i julklapp eller kanske i inflyttningspresent? Vilken jättekul present! Man riktigt hör hur världen jublar!

Trend Solid. Trend Solid glasram. Trend.

Nu SKA jag fixa avloppet! Jag har iaf hunnit med att byta ett persiensnöre som tröttnat på sitt kall här i livet! P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar