onsdag 7 april 2010

Nu är vi redo för att beställa

Eftersom Peter är ute på galej är det jag som bloggar idag igen. Peter har ett förflutet som ungdomsfotbollstränare och nu träffas det gänget en gång per varannan månad. De verkar ha kul!

Vi har fått svar från Photowall när det gäller vår fototapet i hallen. Vi skickade in bilden precis som vi ville ha den (beskuren, förminskad och uppochned) och nu kan vi beställa den. Väldigt bra service från dem måste jag säga.



Idag har Peter varit en sväng på Byggma. Vi håller fortfarande på med beställningen av Friggeboden, men det ska nog vara klart i morgon. Vi hoppas den kan levereras till Kristi him, då kanske vi har tid att ta itu med den.
/Carin

4 kommentarer:

  1. Hej Carin, förlåt för att jag skojade till det den 1 april och för att jag skrattade åt att du gick på det. Du var så söt när du kom tillbaka och kommenterade på nytt:)

    Tack för tipset om Classicum. De har verkligen fantastiskt fina uterum och paviljonger. Nu har (Tack vare dig) Ludde fått önska sig ett sånt litet glashus eftersom han fyller jämt snart och får önska sig. Att det är jag som önkst åt honom är en annan story;-)

    Vad fint du planerar för markstenen. Dina exempel du visar i ditt tidigare inlägg är verkligen snygga stenar.

    Ska bli jättespännande att se hur ni får till den nersänkta delen på tomten sen.

    Ha det gott.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej Carin, det ska bli spännande att se er fotovägg sen. Bilden är oerhört läcker.

    SvaraRadera
  3. Tack Maria, du har som jag skrev hos dig inspirerat oss väldigt mycket så det är ju särskilt kul om vi kan ge dig lite inspiration tillbaka.

    Jenny Maria, tack för uppmuntran, vi får hoppas att et blir bra.

    /Carin

    SvaraRadera
  4. Det kommer bli kanonbra, bilden är ju så himla häftig :-)

    SvaraRadera