måndag 19 april 2010

Vi i väntans tider.

Detta är bara en "kakel hanger"!
Dagens kakelmöte skulle börjat klockan 8.00 men eftersom ingen dök upp fick Carin dra igång datorn och plocka fram mobilnumret. 8.45 drog mötet igång och mötet gick... Mer om det spännande mötet och mer som är helt uppåt väggarna bloggar Carin om ikväll.



Carin spanar nöjt i min iordningställda uteplats. Stolar och bord vaktar vi som hökar efter snömoset av förra gruppen. Snart kommer det väl en liten lavaklump på några ton och plattar till den här gruppen! P

6 kommentarer:

  1. Vilken snygg utegrupp, vill också ha!!!

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för din snälla kommentar i min blogg!
    Håller mer ovanstående talare, jätte snygg matgrupp! :)

    SvaraRadera
  3. Åh, Carin vad jättefina!!
    Kram Ewa

    SvaraRadera
  4. Jättefin grupp, speciellt den som ni gjort iordning på den översta bilden. En blandning av kubism och dadaism eller nåt. Kanske oxå kan kallas för bråteism :o)

    Kram Fredrik

    SvaraRadera
  5. Men jisses Fredrik.. Din syrra är riktigt smart, jag behöver någon som är klok och inte en tok som jag. Lätt att få att skratta är hon också, hon skrattar ju åt mina skämt. I morse behövde hon något att sitta och då tog hon en.. pall! Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Ha,ha Fredrik du är då för rolig..översta bilden..

    SvaraRadera