onsdag 10 februari 2010

Det blev en press igen!


Inga takpannorna på huset igår morse och inte idag heller! Så nu hade pressen åkt på igen. Det hade inte varit kul att skotta bland all takläkt! Det snöade i morse igen! Stackars de som kommer att drabbas av snösmältningen! Hade varit bra med lite militärer som kunde hjälpt till! "Snickers boys" jobbar för fullt med innerväggar och ventilation. Rörpularen ska väl komma snart och sedan vi i nästa vecka med elkillen. Det ser vi fram emot!

Det närmar sig tiden för mig att sälja huset så jag har kommit till.. Home styling!
Spegel från IKEA, Levanger, stövlar från Zara (Snygga.. Carins!! Rea för 3 jular sedan!) och målarburkar från Flügger! Gissa om det går åt många olika burkar och då pratar jag inte bara om färgnyanser! Spackla mig dit och spackla mig hit, grunda här och grunda där, plastfärg här och lackfärg på dörr!


Här kan ni njuta av 2 av totalt 4 svart/vita tavlor som pryder de sofistikerat grå väggarna i mitt sovrum. Tidningarna är våra, böckerna är mina.. alla 7, skorna är Carins (även dessa!), sängbordet är praktiskt (hemmagjort) och glödlampan i lampan (lampan från IKEA med dimmer) är på 75 w = ruskigt bra läsljus! Efter att ha letat i 3 timmar och 12 minuter så fick jag gå och hämta ett annat likadant överkastet som det jag har! Här ser du hjärtat mitt, så här ser mitt överkast ut! Carin frågade i förra veckan, efter 3 år, 9 månader, x dagar och x timmar, om jag har något överkast! Så nu är det tillbaka framför den balkongdörren som det drar så kallt ifrån! Borde väl passa med ett sofistikerat grått från Comtesse?

Jag är INTE stylad och inte "Photoshoppad", bara nyklippt! P

1 kommentar:

  1. Aha, du förvarnar om att du klippt dig den här gången. Då kommer det inte ta två dagar innan jag upptäcker det...
    Puss. C

    SvaraRadera