tisdag 16 februari 2010

Ljushuvudet.. Jag är besatt av LED!

Tror nog att jag håller på och blir lite tokig! Hittade några LED-lampor till! Snart tar jag väl med mig dem i sängen! Carin värmer bättre. Inte lika blått sken ger hon ifrån sig heller.. så är hon ett riktigt ljushuvud också!
Jag hittade 3 lampor på Rusta.
1 styck 3 x 1 watt (149:-). 1 styck 3 wattare (199:-) och en rejäl 6 wattare (269:-)! Den var det drag i! Tror att jag ska ta ett allvarligt snack med Carin om 3 wattaren med 3 dioder, mycket prisvärd att montera ute. Verkar få plats utan problem i armaturen också och det är ju ett stort plus! Men inne.. njaa.. trots att alla ska vara varmvita så blir man lite "sjuk" när man träffas av ljuset trots att det ser behagligt ut vid första anblicken!
Tur att Carin kommer hem utvilad och kan ta tag i det här. Hon har ju bott på hotell vilket alla vet att det är ett utsökt tillfälle att vila upp sig på. Fast de som bor där å jobbets vägnar vet att det oftast är tvärt om! P

1 kommentar:

  1. Njaa, utvilad kan man knappast säga att jag är. Idag var det ett jättelångt möte. Jag ligger ju en timme före nu så det innebar att jag gick upp vid strax efter 5 i morse så nu tänkte jag försöka törna in. I natt sover jag i en dubbelsäng så jag hoppas jag sover lite bätte. Igår försökte jag balansera i en 90-säng och det är man ju inte så van vid. Får lite sovmorgon i morgon också. Puss/Carin

    SvaraRadera