tisdag 16 februari 2010

Goo´morron!

Goo´morron hjärtat mitt!

Hoppas du sov i natt och lite gott! Det känns lite stelt i ryggen efter att ha skottat de 7 m3 snö. Är det så här det känns efter att man har tränat? Har totalt glömt bort den känslan. Positivt är att det är innersta hålet på skärpet som gäller! Sovrumsdörren går lätt nu när jag har skottat bort lite snö från taket.
Det är en vacker morgon fast inte så vacker som den är när du är här!
Chapel Hill:en ligger på kylning och väntar! Jag passade på och tog det 2 sista Il Nostro som de hade på systemet i "Rotan". Vi måste börja äta mer oliver! 7 stycken räcker inte längre, en hel burk åt gången får det nog bli! Grekland behöver vår hjälp. Passade på och bytte fonderna till fonder i USD. Det kommer nog ta ett tag innan "olivaid" verkar! Jag kanske ska börja massera dig i olivolja istället för massageolja med rosor och sandelträ?
Jag har ju så lite att göra när du inte är här så jag passade på och vek handukarna på ett nytt sätt. Det blir mer Home Styling idag. Jag har jobbat undan en del och kommer det inget akut så bör jag få lite tid till det. Värderingstjejen kommer ju på fredag efter lunch. Några lister till ska jag väl hinna med innan du kommer hem från.. från Vilnius var det ju! PussPuss! P
P.S. Nedräkningen har försvunnit! Det känns lite oroväckande!

1 kommentar:

  1. Gomorron älskling. Jag har sovit rätt OK (större säng inatt). Läser att du jobbat på väldigt bra! Jag har i alla fall planerat en rabatt, men jag hinner nog ändra mig tills det är dags att planera... Räknaren funkade inte så bra så jag tog bort den, fixar en ny när jag är hemma igen. Ska masa mig ner till frukost nu. Ses i kväll! Puss.

    SvaraRadera