onsdag 3 februari 2010

Gräsänka med altantankar


I kväll är jag gräsänka. Peter är borta med sitt fotbollsgäng (de tränade grabbar för ca 10 år sedan). Det är kul att ha ett gäng att träffa då och då. Jag har ju mitt tjejgäng som består av tjejer som gick hela grundskolan tillsammans. Vi träffas på varandras födelsedagar utspritt över året.

Ute yr snön och nu tänkte jag krypa ned i badet men ett litet glas vin som sällskap.

Idag blev jag inspirarad av en annan blogg som skrev detta inlägg om runda former. Här var det i och för sig ett rundat hus som visades och det är ju för sent förstås eftersom vårt huset redan är rest, men vi kanske kan få en rundning på altandäcket. Det får bli att skissa lite på det.
/Carin

1 kommentar:

  1. Hej! Kul att hitta en ny husblogg, vi bygger också nytt men flyttar in sista feb. Nu ska jag spana i Talltitan (som ser riktigt läckert ut)

    SvaraRadera