fredag 26 februari 2010

Så de säger! Offert för montering av...

Två oförglömliga kommentare från igår!
På nyhetssändningen sa man, "att man måste utrymma lokalen för det har kommit så mycket snö så att taket har sjunkit ihop och ligger på takstolarna!" Bäst att kolla med våra snickarna vad vårt tak ligger på!
Och från OS-sportens värld. Pillans "högra man", Johan(?), sa igår inför Anjas lopp och om dimman som varit, "Nyss såg vi bara 5 - 6 portar för dimman och nu ser vi så långt vi ser!" Själv brukar jag alltid, vad jag vet, se så långt jag ser. Iaf när jag har glasögonen på!
Goo´morron hjärtat! Det är dag idag igen! Att du står ut med mig!? M vill ha svar på offerten om de ska montera duschväggarna, duschseten och badkaret senast måndag. Jag tänkte att vi skulle be dem snacka ihop sig, om priser, innan de skickar ut en offert som är 4 - 5 gånger dyrare än vad de tidigare har sagt eller ska vi strunta i det? Gissar att de nu prisar ut sig som de uttrycker det! P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar