torsdag 1 juli 2010

Dagen D - efter slutbesiktning

Ja, idag var det ju slutbesiktning. Vi fick nycklarna fast det inte var helt klart. Balkongen var inte färdig och sen var det en del andra saker de inte hunnit med riktigt, men de jobbar på. Jag är rätt så trött nu så det blir inte så mycket mer skrivet. Men här kommer i alla fall en bildkavalkad. Klicka på bilderna för förstoring.


Hallen



Matsalen (syns lite dåligt i motljus, men det är vita tapeter).

Köket

Trappan



Trappan ö.p.


Vårt sovrum



Badrummet


Badrum med balkongutsikt. Glaset ska vara etsat, men det hade de missat, det kommer nog i nästa vecka.

Badrummet igen

Balkongen blir nog klar i morgon.


Nu har vi provmålat Friggeboden med den grå färgen vi tänker ha på huset. Vi ska börja måla huset i morgon. Vi har nu ikväll grundad nästan hela Friggis (en av anledningarna till att jag är så trött nu).


Godnatt från oss!

Carin

4 kommentarer:

  1. Vad har ni för färgkod på den fina grå färgen på huset?
    Mvh Linda, som också bygger LB-hus

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder!!! Fondväggen med fototapeten i hallen blev ju urläcker där :-)

    SvaraRadera
  3. Här har jag visst missat att svara Anonym om färgkoden på huset. Det är S3000-N. Hoppas du hittar min kommentar nu, jag tror att jag skrivit det någon annanstans också.
    /Carin

    SvaraRadera
  4. Väldigt fin fototapet i hallen!!

    SvaraRadera