torsdag 29 juli 2010

Bestämt tyg

Nu har vi bestämt oss för vilka tyger det blir i sovrummet. Vi väljer det cerisa från Simbra siden och det ljusgrå från Sidencarlsson. Simbra hinner vi nog med idag innan jag åker till Linköping för att avsluta min lägenhetsaffär. Sidencarlsson får vi ta i morgon när jag är tillbaka i stan igen. Fodret köper vi nog på IKEA, rekommenderat av Simbra.
I kväll i Linköping ska jag visas upp för min mammas barndomsväninna som hon har fått kontakt med på senare tid. Hon letade upp henne på internet och tog kontakt och nu har de träffats i ca ett år. Internet kan vara väldigt användbart!
/Carin

2 kommentarer:

  1. Blir supersnyggt det där! Får passa på att tacka för tipset om sidencarlsson & simbra. Får passa på att åka dit någon gång nu på semestern. Vill också ha fodrade sidengadiner i sovrummet.

    :-) // Jennifer

    SvaraRadera
  2. Det blir nog finfint det där, ska bli kul att se resultatet sen!

    SvaraRadera