söndag 9 maj 2010

Återträff 9E, Folkungaskolan

Igår hade 9E från Folkungaskolan i Linköping återträff. Det var väl en sådär 5-6 år sedan vi slutade tror jag...

Claes, Peter, Cillen i bakgrunden.
Vi samlades hemma hos mig för en lite förfest.

Majsan, Pyret och jag i bakgrunden.
Innan vi begav oss till Konsert&Kongress där den stora festen skulle vara.


Majsan, Pyret och jag igen.

Egentligen var nog förfesten roligast. Men sedan träffade vi några


Cillen, Sotta och Karin.

till från Folkungaskolan (och flera 100 pers till från andra skolor) men det var ju inte alla man kände igen...


Min Peter (som fick vara med oss hemma), Claes, Peter och Cillen.


Cillen, Sotta, Karin, Peter, jag, Majsan och Claes. Liggandes Pyret som kommer från 9F.

Nästa fest får bli ett försök att endast samla vår gamla klass. Med lite längre framförhållning kanske det blir lite större uppslutning. Kul var det i alla fall!
Nu snart ska vi åka iväg på dagens utflykt till Jönköping. Resultatet om det bloggar vi om i nästa inlägg.
/Carin

4 kommentarer:

  1. Tack för att vi kunde ses hos dig innan, supertrevligt. Jag var faktiskt inne och läste eran blogg redan på fm, den är ju jätte bra, spännande, att få följa husbygget och underhållande. Har själv varit lite halvseg idag faktiskt, vi (mest Per) har trots det bytt ut ett fönster i köket under dagen.
    Cillen

    SvaraRadera
  2. Tack Cillen! Roligt att du gillade bloggen. Lycka till med ert kök!
    /Carin

    SvaraRadera
  3. Superkul em/kväll. Tack Carin för förfesten. Tack alla ni som var med. Superkul. Jag var inte bara halvseg på söndagen, utan helseg fram till lunch.
    Väl mött! Och fortsatt lycka till med ALLT, Carin och Peter!

    Karin

    SvaraRadera
  4. Hej Karin. Roligt att du tittade in. Vi ses nog snart igen!

    SvaraRadera