måndag 10 maj 2010

Tävla hos oss - ELKO Wireless

Nu kan du tävla om en ELKO Wireless hos oss.

Så här beskriver ELKO sin produkt:

Med ELKO Wireless går det att ställa in olika trivsellägen som justerar belysningen vid olika aktiviteter - arbete, middag, städning eller myskväll, så man via ett enkelt knapptryck på fjärrkontrollen får rätt belysning för rätt aktivitet på en gång. ELKO Wireless är ett nytt trådlöst system som består av enheter som kommunicerar via radiosignaler. Det innebär att brytarna inte kräver några kablar, till skillnad från traditionella strömbrytare, och därmed kan placeras ut var som helst i hemmet, på alla typer av ytor. En flexibel lösning som löser många problem vid renoveringar och ombyggnationer då inga ingrepp behöver göras. Tackvare radiosignalernas långa räckvidd går det även att styra utebelysningen från samma fjärrkontroll.”


Och så här ser delarna ut, en strömbrytare och en fjärrkontroll.

Delta i tävlingen genom att anmäla dig i kommentarsfältet i detta inlägg. Du kan öka dina chanser att vinna genom att länka till tävlingen från din blogg. Då får du två lotter. Givetvis kan du utan blogg tävla också. Ange då en mailadress så att jag får tag i dig. Vill du inte skriva ut mailadressen i kommentaren så maila till salstatosee@hotmail.com, men skriv ändå en kommentar om att du vill delta i kommentarsfältet så jag har alla tävlingsdeltagare samlade på ett ställe. Tävlingen pågår till den 24 maj.

Lycka till!

8 kommentarer:

  1. Åhhh! Detta skulle ju vara prefekt inför kommande huset. Vi planerar allt för fullt!

    Jag håller tummarna! Mvh/Emma Westerlund (emmawesterlund@hotmail.com)

    SvaraRadera
  2. Klart jag vill vara med och tävla! Jag länkar också till tävlignen från min blogg.
    Kram
    Vilma

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna vinna ELKO Wireless! Har mailat min adress.

    Tack för besöket på vår blogg (blogg.aftonbladet.se/bygga). Vi lämnar snart Sollentuna för Enköping, kanske får kalla fötter och återvänder :)

    Fint hus!

    Mvh. Maria Lyckstedt

    SvaraRadera
  4. Hej,
    Självklart vill man vara med och tävla om denna grymma ELKO!

    eriksson.rolclub@gmail.com

    mvh
    John

    SvaraRadera
  5. Najs, signa upp oss. Mailar adressen.

    SvaraRadera
  6. ELKO verkar ha en bra lösning för det här! Känns tryggare än att ha en separat dator som måste hållas igång.

    Lägger en blänkare på min blogg också!

    SvaraRadera
  7. Vill såklart tävla om så smarta saker! MVH Lotta

    SvaraRadera
  8. Åh, dessa vore ju perfekta att ha hemma!
    Vi vill vara med och tävla :-D

    /Stefan & Karolina

    oktober21(snabel-a)gmail.com

    SvaraRadera