torsdag 31 december 2009

Årets händelse och armering

Innan årets händelse utspelade sig (då jag får min julklapp av Peter (Peter har sina kvar)) var vi och tittade på tomten. De har satt upp alla kantelement och lagt ner armering. Nästa steg är att lägga ner golvvärmen, som de ska börja med på måndag och därefter blir det gjutning. Tyvärr höll de precis på att täcka över allt med presseningar så man ser inte så mycket. Vi upptäckte också att de forslat bort all vår "väldigt bra" matgjord, trots att vi sagt att vi ville att de skulle lägga den på ett särskilt ställe. Det som det återstår att gräva för, är för grunden till vårt uterum och nu hoppas vi att de åtminståne sparar den matgjorden, men den är inte riktigt lika bra (en stenigare mark där).



Därefter var det dags att få min julklapp och färden gick mot Barkarby outlet. Lite dåligt utbud i år på min storlek men jag hittade ändå en hel del. Framför allt hittades denna, en svart skinnjacka! Tack Peter! Puss puss!


Snygg va!?
/Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar