onsdag 2 juni 2010

Finn fe.. ett fel! Rev.

Vi har varit inne i köket nåågra gånger nu och inte sett något konstigt. Så fotar jag denna hörna för bänkskivans skull. Carin hinner titta på bilden några gånger. Riktigt ta in den upp och ner, vända den rätt, skicka resultatet vida.. så säger hon. Ja, vilket av alternativen säger Carin?
1. Men bänkskivan är ju svart!
2. Såå snyyggt! Ska vi inte ha gipsskiva istället för mosaik?
3. Tänk om de glömmer räta ut kablarna! Då kommer ju inte strömmen att komma igenom till bänkbelysningen!
4. Åhh vad jag älskar skräphörnor!
5. Men väggskåpet bakom den öppna luckan sitter ju 50 mm för lågt!
Nr 5 är rätt. Carin hon har ögonen på skaft. Om ni lyft.. ja jag vet, skivan är snygg men lyft nu blicken till väggskåpens underkant. Underkanten ska vara jämn. Carin mailade Byggledare M som fixar till det så det blir jämnt och fint. Vi har också bett M att ta en yrkesmans koll på bänkskivan. Vi, vi drunknar ju bara i dess skönhet. P

3 kommentarer:

  1. Men, ska inte bänkskivan vara svart?

    SvaraRadera
  2. Jo, den ska vara svart. Peter menar nog vilket alternativ av 1-5 upptäckte jag. Fast jag får erkänna att jag läste precis som du först. I verkligheten upptäckte jag nr. 5, och det ska nu åtgärdas.

    Jag är mycket nöjd med bänkskivan, fast jag har inte sett den i verkligheten ännu.
    /Carin

    SvaraRadera
  3. Så snygg bänkskivan är! Underbar verkligen!

    SvaraRadera