torsdag 30 september 2010

Uterum, tavlor och Pelargoner

I eftermiddags kom grabbarna och fortsatte med uterummet. Nu är takställningen på plats också. Tyvärr är det mycket problem med att försöka tillämpa monteringsanvisningen, då det inte finns någon som gäller just för vårt uterum, men grabbarna gör sitt bästa.





Blommande Pelargoner




Jag satte en hel del sticklingar av Pelergoner i början av året men de hade svår att komma igång med blomningen. Sen flyttade vi och jag slängde ut dem utan att bry mig om dem särskilt mycket. För ca två veckor sedan tänkte jag att jag får nog ta in dem nu. Upptäckte då att de hade en hel del knoppar och nu blommar de äntligen för fullt.


Tavlorna börjar komma på plats



Här står den starka mannen som satt upp den! :-)
/Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar