torsdag 12 augusti 2010

Del 2 "Vi kunde inte hålla oss längre"

Igår invigde vi så badkaret, visserligen med hjälp av duschen, men ändå. Det kommer från PM-hem för er som letar. Det heter Viskan och var precis lagom för oss två.



När vi hoppade i badet såg det så här fridfullt ut. Jag hade hällt i lite badskum men det var ingen vidare fjutt på det. Jag hoppade i först och satte igång massagestrålarna och innan jag hade fått stopp på det hade en stråle gått iväg till balkongdörren. Oops!



Sedan klev Peter i också och vi började prova oss fram med reglagen och lyckades få ner nivån lite så att vattnet stannade kvar i badkaret. Vi satte igång vattenmassagen och det blev genast lite mer bubblor. Coolt!




Sen blev det ännu mer bubblor och jag såg knappt Peter.




Efter ett tag var endast en hand synlig.



Tills han var helt borta. Nästa gång hoppar vi nog över badskummet...

/Carin

6 kommentarer:

  1. Hej har läst din blogg i en vecka cirkus. Idag skrattar jag så tårarna sprutar!!! :)

    SvaraRadera
  2. ha,ha, roligt inlägg!!

    SvaraRadera
  3. Jag säger bara- skyll inte på badskummet! Ser ut som nåt barnen skulle gilla:-)

    SvaraRadera