lördag 3 september 2011

Frukost på sängen, är det höst då?

Ja, idag övergav vi uterummet och åt frukost på sängen istället. Eftersom vi numera är gifta var det jag som gjorde frukosten. ;-)



Bredvid mig ligger maken och gråter av skratt när han läser "100-åringen". Han knep den före mig och jag är jätteavudsjuk, den verkar vara fantastiskt kul!


Vi har mycket som ska göras i helgen. Vi fick presentkort på Mio i bröllopspresent så nu hade vi tänkt köpa lampan vi funderat på så länge. Den är tänkt att sitta över matplatsen och lampan vi har där ska ut i uterummet.


Den första september öppnde Mio en ny butik i Infra city i Upplands Väsby. Så det är dit vi tänkte åka idag, det har tydligen en hel del öppningserbjudanden.

Sen är det verkligen dags att kliva ut i trädgården och börja jobba. Jag har ju inte haft tid med det på ett tag så det ska bli så kul. Fint väder har de ju lovat idag också.
/Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar