måndag 1 november 2010

Ett hus i huset!

I helgen åkte vi ner till Linköping. Dels för att träffa släkten och dels för att träffa kompisar. På lördagen gick vi på stan ett tag och Vickan kom med för att äta lunch på Santinis.


Mor och vacker dotter.

Vi gick runt och letade en jacka till Peter och hittade till slut en på MQ, och Vickan fick en kofta på Bikbok.

På kvällen gick vi ut och åt med några vänner på Yogi, en jättebra indisk restaurang i Linköping. Efteråt gick vi hem till det ena paret och fortsatte med ost och vin. Fantastiskt gott!



I söndags hade vi lite tidigt födelsedagsfirande för mig. Jag fick det här fina huset av min syster Ewa. Jag ställde det i fönstret vid matplatsen. Här är fotot taget med blixt med otänd ljus och...



...här utan blixt med ljusen tända. Jättefint! Tack Ewa!



Och så en cliffhanger! Det här virrvarret hittade vi på Chilli och nu ska jag försöka få ihop en idé i veckan. Mer kommer.
/Carin

2 kommentarer:

  1. Hon är ju för snygg den där Vickan!! Vi blev ju inte så ståtliga du & jag men men man kan ju inte få allt. Kul att du blev nöjd med huset, det är ju med livet som insats som msn köper presenter till dig,haha, Kram

    SvaraRadera
  2. Du menar att jag är lite svår,,, Haha, jo jag kan vara lite kräsen....

    SvaraRadera