fredag 22 oktober 2010

Årets första snö och glögg

När jag kommer hem från jobbet idag alldeles slut, har varit en hektisk vecka på jobbet, så möttes jag av en tänd lykta vid entrén. Väl inne möttes jag av en pumpande rockmusik och tända ljus överallt.

Peter mötte mig i dörren och undrade om jag ville ha årets första glögg, och det ville jag ju. Känner mig så omhändertagen!
Just nu håller Peter på att sätta upp våra nyinförskaffade lampor över bardisken. Blir nog rapport och foton i morgon.
/Carin

2 kommentarer:

  1. Wow, värsta julstämningen ju! Så hääärligt :))

    Önskar dig en riktigt trevlig helg!

    Kraamizar aka

    SvaraRadera
  2. Oj vad gott med glögg, helt rätt när första snön kommer, hoppas helgen varit bra, med nya lampor, ni har fått så fint. Hoppas att allt är väl.
    Kramen Ulrika

    SvaraRadera