onsdag 19 januari 2011

Lite stress.. kort WalkIn...


Första testen med hängnade kläder..


En bit på väg. Carins hängande sida delvis klar. Sko- och väskhylla rakt fram. Delvis klar...


Min hängnade sida och vår gemensamma lådsida. Saknas ännu är mina skohyllor.

Carin hänger in sina kläder. "Felhängda" galgar till en början. Galgen vänds rätt EFTER det att man har använt ett plagg. Om ett år slängs alla plagg på felhängda galgar. Skulle inte tro det i verkligheten ;)

WalkIn utan Carin. Rent och snyggt men vad ska man göra med drivorna utanför som man inte vill "skräpa" ner med? P
P.S Kommer bättre bilder senare.

2 kommentarer:

  1. Ja för att få in allt behöver man nog ha en WalkIn på minst 10 m2 i allafall...om man vill ha det så där snyggt och dekorativt och inte överbelamrat...Vi som är fyra st som håller till i stallet om dagarna har kommit fram till att en rejäl groventré SAMT en rejäl tvättstuga hade varit optimalt...då hade kanske sakerna fått plats.

    Ha det!

    SvaraRadera
  2. Lycka till ni båda men, jag VET hur det kommer att se ut till sist - väldigt snyggt och prydligt - till en början... Sedan tenderar tyvärr klädinköpen att bli fler och fler (mest Carins förjänst förstås). Slutligen infinner sig ett litet kaostillstånd där man inser att man skulle behöva ett betydligt större utrymme. Tro mig - jag vet!Slänga - eller kasta...nja...det KAN komma till användning eller bli modernt igen....

    SvaraRadera