fredag 31 december 2010

En award!

Vi har fått en blogg award. Vi tackar Anna på Ett hus blir till så mycket!


Då är det meningen att jag ska redogöra för tre saker som jag gillar och sedan skicka vidare till 5 andra bloggare.

Jag gillar:
  1. Att läsa böcker. Ska jag verkligen koppla av gör jag gärna det tillsammans med en bok och det som är mest avkopplande är ofta en deckare.
  2. Det här med hus har äntligen gjort att mitt trädgårdsintresse har blommat upp. Vi har bara börjat ännu, men nu ser jag fram emot ett helt trädgårdsår.
  3. Varje helg får jag frukost på sängen av Peter och jag tycker det är helt underbart!

Jag skickar vidare till dessa 5 bloggar:

Familjens nya lya De bygger liksom vi i Sollentuna så det gör det lite extra roligt att följa. Dessutom bodde de förut i Upplands Väsby liksom Peter. Så det är flera sammanträffanden.

Cesars trädgård. Det här är en jättefin trädgårdsblogg att inspireras av.

Proforma är en bra inredningesblogg

A little piece of me Jag läser en massa bröllopsbloggar just nu och detta är en av dem.

Signerat J & P En husblogg med en massa roliga inlägg.

/Carin

6 kommentarer:

  1. Hej Carin och tack så hemskt mycket för awarden!!! Jag blev så glad:)
    Jaså, det ska bli bröllop? Vad roligt! Grattis!
    Tack själv för ett fint bloggår. Det har varit mycket spännande att följa ert husprojekt och nu ska det bli ännu roligare att följa trädgårdens och vinterträdgårdens framväxt:)
    Stor kram och ett riktigt Gott Nytt År!
    Charlotta

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år på er! Ser fram emot att följa trädgårdens utveckling (ER alltså), själv ser jag inte alls fram emot just den biten...Jag är nöjd om vi får dit gräset som planerat. Men det känns långt dit nu.
    Ha det.

    SvaraRadera
  3. Carin & Peter, tack så jättemycket för "körsbäret på toppen"!!

    Peter, du får väl ta Carin med på en stärkande promenad och kolla in klädkammarförvaringen på plats! Det bjuds på kaffe och sötsak. Det är ca 2,5-3km mellan oss skulle jag tro...Välkomna!

    SvaraRadera
  4. Tack snälla, detta var skoj!

    Gott nytt till er!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Vilken rolig överraskning så här på det nya året! Tack så hemskt mycket för awarden, jag blev jätteglad!
    God fortsättning!
    Irene

    SvaraRadera
  6. God fortsättning! Peter, jag har gjort ett inlägg om den förb...ade pannan. Kram på er! /Linda

    SvaraRadera